سفارش تبلیغ
صبا ویژن

52 مدل پرفروش ترین چراغ آویز سقف [لوکس و مدرن] با قیمت ارزان + خ

چراغ آویز   سقف یا همان لوستر سقفی یکی از وسایل و لوازم تزئینی است که به میزان زیادی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. طراحان داخلی از این چرا‌غ‌ ها در طراحی دکوراسیون محیط ‌های مختلف استفاده می ‌کنند.

دلایل استفاده از چراغ آویز سقفی چیست ؟

تامین روشنایی و نور محیط یکی از مهمترین عناصری است که باید در طراحی داخلی به آن توجه کرد. در همین راستا چراغ آویز سقف می ‌تواند به میزان زیادی به این امر کمک کند. این چراغ‌ ها علاوه بر تامین نور، زیبایی فراوانی دارند و می‌ توانند جلوه‌ی زیبایی به دکوراسیون شما ببخشند.

از زمان‌ های دور بشر به دنبال روشنایی بود و پس از کشف نیروی الکتریسیته توانست به شیوه‌ های مختلف آن را به کار گیرد. رفته‌ رفته وسایل تامین روشنایی اختراع شدند. نخستین وسیله ‌ی تولید نور لامپ بود که پس از تلاش ‌های فراوان پدید آمد. پس از آن انواع چراغ‌ ها اختراع شدند و اکنون مد‌ل‌ های تزیینی را در همه‌ جا می ‌توان دید.

تنوع طراحی چراغ آویز سقف به اندازه‌ ای است که شما هر دکوراسیونی که داشته باشید می ‌توانید یک محصول متناسب با آن خریداری کنید. این وسیله می ‌تواند هم در خانه ‌های مدرن و هم در خانه ‌های سنتی مورد استفاده قرار گیرد. به این ترتیب می ‌توانید فضایی شیک و چشم ‌نواز را ایجاد کنید. این چراغ‌ ها به شما کمک می ‌کنند نور محیط را تنظیم کنید.

سایر کاربردهای چراغ آویز

کاربرد چراغ آویز سقف فراتر از منزل و محیط‌های مسکونی است. این چراغ‌ های زیبا را می ‌توان در محیط‌ هایی نظیر فروشگاه و رستوران نیز مشاهده کرد. به ویژه در رستوران‌ ها که دکوراسیون آن‌ ها برای جذب مشتری بسیار مهم است، انتخاب چراغ‌ های مناسب اهمیت بیشتری دارد. در فروشگاه‌ ها هم برای شیک ‌تر به‌ نظر رسیدن محیط می ‌توان از چراغ ‌های رنگی استفاده کرد و تاثیر مثبتی در محیط ایجاد کرد.

در منازل هم بیشتر در آشپزخانه از این چراغ‌ ها استفاده می ‌کنند. به این ترتیب می ‌توان نور آشپزخانه را تنظیم کرد و به زیبایی آن افزود. این وسایل زیبا در رنگ‌ های مختلفی موجود هستند و در اپن آشپزخانه به میزان زیادی استفاده می شوند. هنگام خرید چراغ آویز سقف به تطابق میان عناصر دکوراسیون خود بسیار دقت کنید و به این ترتیب هماهنگی مطلوبی را رقم بزنید.

چگونه یک چراغ آویز سقف مناسب انتخاب کنیم ؟

بارها به تنوع طراحی چراغ آویز سقف اشاره کردیم و گفتیم که در بخش‌ های مختلف دکوراسیون می‌ توان از این چراغ ‌ها استفاده کرد. به عنوان مثال همه می‌دانیم که اتاق خواب یکی از مهم ‌ترین بخش ‌های خانه است و توجه به دکوراسیون آن بسیار حائزاهمیت است.

از این رو می ‌توان برای تامین نور مناسب در این اتاق از این چراغ‌ های زیبا و رنگی استفاده کرد. اگر نتوانید نور مناسبی در اتاق خواب ایجاد کنید، نمی ‌توانید به درستی استراحت کنید و خواب خوبی داشته باشید.

در میان رنگ ‌های مختلف این چراغ ‌ها می‌ توان از رنگ آبی استفاده کرد. این رنگ موجب ایجاد آرامش و فضایی رمانتیک می‌شود و به این ترتیب اثری مثبتی را در محیط پراکنده خواهد کرد. هنگام خرید چراغ آویزهای تزئینی سعی کنید به لوستر و دیگر وسایل روشنایی دقت کنید و تا حدی که مقدور است ارتباط و هماهنگی میان این عناصر را مدنظر قرار دهید.

ابعاد و ارتفاع چراغ‌ آویزها با یکدیگر متفاوت است. اگر سقف منزل شما کوتاه است باید این امر را مدنظر قرار دهید. سایر مشخصات مهمی که در خرید این چراغ‌ ها باید به آن‌ ها توجه کرد عبارت ‌اند از: وزن، توان، جنس بدنه، میزان نوردهی، تعداد سرپیچ لامپ، قابلیت تعویض لامپ یا LED و ریموت !  تمام این موارد در مدل‌ های مختلف چراغ آویز سقف متفاوت هستند و شما می ‌توانید پس از بررسی ‌های لازم محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

در لیست زیر انواع جدید چراغ آویز و لوستر سقفی شیک و زیبا از جنس چوبی ، آلومینیومی ، فلزی و شیشه ای برای استفاده در آشپزخانه ، حیاط ، پذیرایی و اتاق خواب وجود دارد. برحسب سلیقه می توانید بهترین گزینه خرید را انتخاب کنید.

چراغ توکار , چراغ آویز

 

منبع: سایت ستاره شمال ( https://www.setarehshomal.com/ )