پرفروش ترین ساعت های هوشمند؛ کدام برند ساعت هوشمند محبوب تر است؟
برای اینکه بفهمیم ساعت هوشمند چه مارکی بهتر است، بهترین راه حل بررسی نظرات کاربران در مورد ساعت هوشمند است. ما در اینجا لیستی از بهترین برند های سازنده اسمارت واچ در جهان که بیشترین سهم را در بازار فروش ساعت هوشمند داشته اند جمع آوری کرده ایم. همه این برند ها در تولید لوازم جانبی موبایل خصوصا لوازم پوشیدنی مانند ساعت عملکرد فوق العاده ای داشته اند. در ادامه بیشتر با بهترین مارک های ساعت هوشمند آشنا می شویم.

اپل واچ، بهترین ساعت هوشمند سال 2020

ساعت هوشمند اپل؛ محبوب ترین و لوکس ترین سازنده ساعت هوشمند
اپل رهبر دنیای موبایل ها است و محصولات این شرکت همواره محبوب ترین گزینه های موجود در بازار هستند. ساعت های هوشمند اپل نیز از پرفروش ترین و محبوب ترین اسمارت واچ ها به حساب می آیند. قابلیت سینک شدن با میلیون ها اپ، رابط کاربری دوست داشتنی و اکوسیستم اپل باعث شده اند تا اسمارت واچ های برند اپل با هیچ ساعت هوشمند دیگری قابل مقایسه نباشند. علاوه بر این کیفیت ساخت عالی و طراحی فوق العاده نیز از دیگر ویژگی های ساعت های هوشمند مارک اپل هستند.

 اپل واچ های سری 6، سری 5 و سری 3 محبوبیت فوق العاده ای دارند؛ اما فقط با سیستم عامل iOS کار می کنند و جزو گران قیمت ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار هستند. اگر هزینه خرید ساعت هوشمند مساله مهمی برای شما نیست و به دنبال کیفیت، زیبایی و یک محصول لوکس هستید، ساعت هوشمند اپل را انتخاب کنید. در فروشگاه جانبی می توانید انواع بند اپل واچ را نیز خریداری کنید.

گلکسی واچ، بهترین ساعت هوشمند Samsung

ساعت هوشمند سامسونگ؛ بهترین ساعت هوشمند برای اندروید
اسمارت واچ های سامسونگ مانند گلکسی واچ 3 از نظر بسیاری از افراد، بهترین گزینه برای خرید ساعت هوشمند هستند. ساعت های شرکت سامسونگ بهترین رقیب برای محصولات اپل به حساب می آیند. این شرکت کره ای لیست کاملی از انواع ساعت های هوشمند را با در نظر گرفتن نیاز های افراد مختلف راهی بازار کرده است. به همین دلیل گزینه های بیشتری نسبت به اپل ارائه می کند. گلکسی فیت، گلکسی واچ، گلکسی واچ اکتیو و ... هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

 ویژگی مثبت همه این محصولات سینک شدن کامل آن ها با گوشی های اندرویدی است. همچنین قابلیت استریم اسپاتیفای و یوتیوب به همراه تعداد زیادی از نرم افزار های دیگر نیز از قابلیت های ویژه ساعت های هوشمند سامسونگ است. علاوه بر این، با اسمارت واچ های سامسونگ شما یک مربی ورزشی حرفه ای روی مچ دست خود دارید. در مجموع، اگر به دنبال راحتی بیشتر برای اتصال ساعت خود به انواع دستگاه ها هستید، سامسونگ گزینه بهتری نسبت به اپل خواهد بود.

بهترین دستبند سلامتی، ساعت هوشمند Fitbit

ساعت هوشمند فیت بیت؛ بهترین ساعت هوشمند سلامتی
کمپانی فیت بیت یکی از بهترین تولید کنندگان ساعت هوشمند با ویژگی های جذاب برای مراقبت از سلامتی است. علاوه بر سنسور ضربان قلب اسمارت واچ Fitbit، که دارای تاییدیه FDA است، سنسور اندازه گیری اکسیژن، سنسور اندازه گیری فشار خون و دمای بدن نیز از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند هستند.

ساعت های هوشمند فیت بیت به خوبی با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کار می کنند. اپ استور اختصاصی، جی پی اس، قابلیت سینک شدن با الکسا نیز از دیگر ویژگی های جذاب برند فیت بیت هستند. علاوه بر اسمارت واچ ها، دست بند های هوشمند Fitbit نیز جزو محصولات پرکاربرد هستند.

اسمارت واچ Huawei؛ یکی از بهترین مارک ساعت هوشمند

ساعت هوشمند هواوی؛ بهترین ساعت های هوشمند ساده
اگر به دنبال پاسخی برای سوال «ساعت هوشمند چه مارکی بهتر است؟» هستید، حتما باید اسمارت واچ های هواوی را نیز در نظر داشته باشید. هواوی لیست کاملی از انواع اسمارت واچ ها از دست بند های کوچک و اقتصادی تا ساعت های هوشمند حرفه ای را به بازار عرضه کرده است. Watch GT، Band، Pearl Black و Color Band از محصولات محبوب هواوی در بخش اسمارت واچ ها هستند

در حالی که محصولات سایر شرکت ها مانند یک کامپیوتر کوچک روی دست شما به نظر می آیند، ساعت های هوشمند هواوی معمولا امکانات ساده ای دارند و بیشتر شبیه به ساعت های معمولی اما لوکس هستند. هواوی سعی می کند تنها امکانات کاربردی را در ساعت های خود ارائه کند و از قرار دادن ویژگی هایی که شاید هرگز به آن ها احتیاج پیدا نکنید خود داری کند. یکی از نقاط مثبت اسمارت واچ های Huawei، قابلیت پاور سیوینگ است که باعث می شود یک بار شارژ کامل تا بیش از دو هفته نیازی به شارژ مجدد ساعت خود نداشته باشید.

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی، بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت
شیائومی ثابت کرده است برای خرید ساعت هوشمند با بهترین امکانات لازم نیست هزینه زیادی کنید. به طور کلی ویژگی اصلی همه محصولات این شرکت ارزش خرید بالای آن ها است. در مورد ساعت های هوشمند نیز شیائومی همین سیاست را در پیش گرفته است. ساعت های هوشمند شیائومی در انواع و طرح های مختلفی وارد بازار شده اند و به خوبی سلایق مختلف را راضی می کنند. در این بین محصولات Amazfit بهترین ساعت های هوشمند برند شیائومی به حساب می آیند.

این ساعت هوشمند ارزان قیمت امکانات سطح بالایی دارد. علاوه بر این ظاهر جذاب نیز یکی دیگر از ویژگی های امیز فیت است. بنابراین اگر به دنبال بهترین مارک ساعت هوشمند با قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم حتما ساعت های هوشمند شیائومی را در نظر داشته باشید. علاوه براین شما می توانید در مقاله بهترین ساعت های هوشمند زیر 500 هزار تومان گزینه های مناسبی از اسمارت واچ های ارزان قیمت پیدا کنید.

جمع بندی کلی مقاله

در این مقاله سعی کردیم به سوال « ساعت هوشمند چه مارکی بهتر است؟» پاسخ دهیم. پاسخ به این سوال بیش از هر چیزی به نیاز شما بستگی دارد. محصولات اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و فیت بیت هر کدام ویژگی هایی دارند که می توانند آن ها را برای بخشی از کاربران جذاب تر کنند. اگر تجربه استفاده هر کدام از این برند ها را دارید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین کارشناسان حرفه ای جانبی مشتاق پاسخ گویی به سوالات و ابهامات شما در این زمینه هستند.

 

منبع: موبایل تاپ 10 , https://mobiltop10.ir