سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 ایده کسب و کار اینترنتی در منزل که همین امروز میتوانید شروع کن

آیا من واقعاً می‌توانم یک کسب‌ و کار اینترنتی در منزل راه بیندازم و به درآمد برسم؟ پاسخ به این سؤال با قطعیت بله هست! اینترنت علاوه بر اینکه باعث رونق بخشیدن به بسیاری از کسب‌وکارها شده است، کسب‌وکارهای زیادی را نیز به وجود آورده است. در این مقاله به تعدادی از ممکن‌ترین و سودآورترین کسب‌وکارهای اینترنتی در خانه اشاره خواهیم کرد. که می‌توانید با شروع هرکدام از آن‌ها درآمد کسب کنید.

 

پیش از خواندن این مقاله باید به شما بگویم که این نوع از کسب‌وکارها، کسب و کارهای اتوماتیکی نیستند. به عبارتی برای رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای که عنوان می‌شود، نیازمند تلاش مستمر و برنامه‌ریزی است؛ زیرا برخی از افراد کسب و کار اینترنتی را با کسب و کارهای اتوماتیک هم‌معنا می‌دانند. بله بسیاری از کسب وکارهای اینترنتی را می‌توان با سیستم‌سازی بصورت اتوماتیک درآورد. کسب و کارهای اینترنتی مانند هر کسب و کار دیگری نیازمند تلاش و پیگیری است. اما نکته‌ی جالب در مورد این نوع کسب و کار آن است که برای هرکدام از آنها می‌توان نمونه‌های افراد بسیار موفقی را معرفی کرد که با انتخاب این نوع شغل‌ها به درآمدهای بسیار بالایی در زمان بسیار کوتاهی رسیده‌اند.کسب و کار اینترنتی در منزل

 

طراحی وب‌سایت

 امروزه هر کسب‌وکاری چه آنلاین باشد و چه غیر آنلاین باشد، نیازمند به یک وب‌سایت برای معرفی خدمات و محصولات خود دارد. برای مثال اگر شما در گوگل رستوران را جستجو کنید. نزدیک‌ترین رستوران‌ها را به شما معرفی می‌کند. این رستوران با داشتن یک وب سایت می‌تواند به معرفی انواع غذاها و سرویس‌های خود بپردازد. بنابراین امروزه حتی یک رستوران نیز به یک وب سایت نیازمند است.

 

برای به دست آوردن شغل طراحی وب‌سایت روش‌های بسیار زیادی وجود دارد. یکی از روش‌هایی که به‌طورمعمول افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند، یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی برای طراحی وب‌سایت است. یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی برای طراحی وب‌سایت کار نسبتاً دشواری است و طبیعتاً نیازمند صرف کردن وقت زیادی هم هست.

 

پس راه حل چیست؟

 برای یادگیری طراحی وب‌سایت میانبرهای نیز وجود دارد! یکی از این میانبرها طراحی وب‌سایت بدون یک خط کد نویسی است. ما در سایت استاد وب دوره‌ای بنام طراحی وب سایت حرفه‌ای بدون یک خط کدنویسی داریم. شما می‌توانید با گذراندن این دوره‌ و یا دوره‌های مشابه همکاران ما با کمترین صرف زمان ممکن هزاران سایت حرفه‌ای طراحی کنید.

 

 شاید سوال شما این باشد که: شاید مشتریان بالقوه‌ی زیادی برای طراحی وب‌سایت وجود داشته باشد. اما به همان میزان رقابت در این عرصه بسیار زیاد است. راه حل این موضوع چیست؟! ما هم موافق حرف شما هستیم! اما باز روش‌های متعددی برای دریافت سفارش طراحی وب‌سایت وجود دارد!

 

 برای مثال شما می‌توانید در وب‌سایت‌هایی مانند انجام میدم و پونیشا و پارسکدرز ثبت‌نام کنید. یک پروفایل از تخصص خود تهیه کنید. در مورد پروژه‌هایی که ارسال می‌شود با پیشنهاد دادن پایین‌ترین قیمت و تحویل کار حرفه‌ای و حتی زودتر از موعد مقرر، در میان همکاران خود به سرعت پیشی بگیرید. این موضوع باعث می‌شود سفارش‌های بیشتری درزمینه? طراحی وب‌سایت به دست آورید.

 

 فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یکی از ارزان‌ترین روش‌های ممکن برای بازاریابی است. در این شبکه‌ها مشتریان بالقوه‌ی بسیار زیادی وجود. شما می‌توانید به کسب‌وکارهایی که وب‌سایت ندارند پیشنهادهای رد نشدنی بدهید.

 

سیستم همکاری درفروش (Affiliate Marketing)

 یکی از مدرن‌ترین انواع بازاریابی اینترنتی، سیستم همکاری درفروش است. نامهای دیگر این نوع بازاریابی عبارت است از: بازاریاب پورسانتی، فروش رابطه‌ای و بازاریابی معرف.

 

 سایت آمازون برای نخستین بار از سیستم همکاری در فروش در فروش کتاب‌هایش استفاده کرد. نبوغ این سیستم در آن است که سایت آمازون بدون آنکه هزینه‌ای برای بازاریابی پرداخت کند، باعث فروش بیشتر کتاب‌هایش شد.

 

 اگر بخواهیم سیستم همکاری در فروش را در ساده‌ترین حالت ممکن تعریف کنیم، خواهیم گفت: یک وب‌سایت، تبلیغ کتابی از سایت آمازون را در وب‌سایت خود قرار می‌دهد. اگر کاربری که وارد این سایت شده، بر روی بنر تبلیغی آن کتاب کلیک کند و وارد سایت آمازون شود و آن کتاب را خریداری کند. سایت آمازون مبلغی را به‌عنوان پورسانت به سایت تبلیغ‌کننده واریز می‌کند.

 

 همکاری درفروش یکی از بهترین روش‌های کسب‌وکار اینترنتی در منزل است. معمولاً داستان‌های بسیار پیچیده‌ای در مورد سیستم همکاری درفروش گفته می‌شود. و برای بسیاری از تازه‌کاران کسب‌وکار اینترنتی حتی فکر کردن به آن بسیار دشوار به نظر می‌آید.

 

 باید گفت با قدری تلاش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به‌راحتی وارد این نوع کسب‌وکار شوید. سیستم همکاری درفروش از آن جهت بسیار عالی است که شما بدون آنکه محصولی تولید کنید یا آن‌که بخواهید در ارسال و بسته‌بندی آن‌ نقشی ایفا کنید. می‌توانید در فروش آن محصول سهمی داشته‌ باشید.

 

 افراد حرفه‌ای درزمینه? سیستم همکاری درفروش را افیلیت مارکتر  ( Affilate Marketer)   میگویند. این افراد از سیستم قیف فروش یا لیست ایمیل و یا سیستم بلاگ یا از هر سه‌ اینها برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.سیستم همکاری در فروش از نمونه کسب و کار اینترنتی در منزل

 

فروش اطلاعات

 همه ما درزمینه‌های مختلفی دارای اطلاعاتی هستیم. از آن جهت که این اطلاعات برای ما یک‌چیز عادی و بدیهی است. چندان ارزشی برای آنها قائل نیستیم. ممکن است برای به دست آوردن آن دانش، میلیون‌ها تومان هزینه کرده باشیم یا آنکه ساعت‌ها از عمرمان را صرف یادگیری آن کرده باشیم. بنابراین افراد بسیار زیادی وجود دارند که در نقطه‌ی دیروز ما هستند و می‌خواهند به نقطه‌ی امروز ما برسند.

 

 شما می‌توانید با نوشتن جزوات یا کتاب‌های الکترونیکی این اطلاعات را برای فروش بگذارید. می‌توانید پادکست‌های صوتی آموزشی تولید کنید. می‌توانید ویدئوهای آموزشی یا دوره‌های ویدئویی آموزشی طراحی کنید. و آنها را به‌صورت پک به فروش برسانید.

 

انواع کسب و کار فروش اطلاعات

 فروش اطلاعات می‌تواند خود یک کسب کار کامل باشد و هم می‌تواند در کنار کسب‌وکاری که اکنون وجود دارد، راه‌اندازی شود. برای مثال گروهی را در نظر بگیرید که درزمینه? صنایع‌دستی مانند طراحی و تولید زیورآلات چوبی فعالیت می‌کنند. کار اصلی این گروه فروش محصولات چوبی است. این گروه می‌تواند در کنار این کسب و کار با ایجاد یک کسب‌وکار اینترنتی علاوه بر فروش محصولات، دوره‌های آموزشی تولید زیورآلات چوبی را نیز به فروش برساند.

 

 یکی از بهترین ایده‌های کسب‌وکار اینترنتی در منزل فروش اطلاعات است. زمانی که می‌گوییم: فروش اطلاعات، درواقع به معنای فروش اطلاعات عجیب و غریب نیست. برای مثال یک خانم خانه‌دار که شیرینی‌های بسیار خوشمزه‌ای می‌پزد. می‌تواند از طریق ساختن یک دوره‌ی آموزشی شیرینی‌پزی می‌تواند کسب‌وکار اینترنتی خود را آغاز کند. این خانم می‌تواند علاوه بر وب سایت شخصی خود برای بازاریابی، وب‌سایت‌هایی را پیدا کند که محصولش را به‌صورت سیستم همکاری درفروش به فروش برسانند. زمانی که این خانم یک محصول برای عرضه دارد. به‌راحتی می‌تواند کارگاه‌های حضوری برگزار کند. خانم‌های بسیار زیادی علاقه‌مندند تا شیرینی‌های به خوشمزگی این خانم بپزند. بنابراین علاقه‌مندند در کارگاه‌های او شرکت کنند.

 

مدیران رسانه‌های اجتماعی

 امروزه در دنیای اینترنت تقاضاهای متعددی وجود دارد. دوران تبلیغات یک‌طرفه از سوی کسب‌وکارها مدت‌هاست از ارزش افتاده است. زمانی که یک کسب و کار می‌خواهد از پیام تبلیغاتی یک‌طرفه به سمت تعامل اجتماعی حرکت کند. نیازمند مدیران رسانه‌های اجتماعی است.

 

مدیران رسانه‌های اجتماعی چه افرادی هستند؟!

مدیران رسانه‌های اجتماعی علاوه بر وظیفه اصلی خود که هدایت ترافیک به سمت وب‌سایت است. کارهای دیگری نیز انجام می‌دهند. یکی از کارهایی که مدیران رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند: ایجاد اجتماعی در اطراف یک محصول یا سرویس شرکت مربوطه است. آن‌ها سعی می‌کنند راجع به محصول و یا سرویسی که شرکت ارائه می‌کند، افراد زیادی را به طرق مختلف درگیر کنند. مدیران رسانه‌های اجتماعی به بهبود تصویر برند و خدمات‌رسانی به مشتری‌ها کمک می‌کنند.

 

برای آنکه یک مدیر رسانه‌ی اجتماعی شوید، نیازمند آن هستید که شبکه‌های اجتماعی را به‌خوبی بشناسید. برای مثال چه پستی برای کدام شبکه اجتماعی مناسب‌تر است. تا بالاترین کارآمدی خود را داشته باشد. باید بداند چه پستی می‌تواند باعث تخریب بازار یا چهره برند شود. باید بدانید هر پستی که در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهید. درنهایت چه نتیجه‌ای را در بردارد. استراتژی تولید محتوا و نقشه‌ی راه تولید محتوا و تبلیغ نویسی از دانش‌هایی است که مدیران رسانه‌های اجتماعی نیازمند یادگیری آن هستند.بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از کسب و کارهایی که در منزل می توان انجام داد

 

سئو

یکی از پردرآمدترین شغل‌هایی که می‌توان در خانه انجام داد، سئو یا بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو است. همان‌طور که می‌دانید بیشترین جستجو در موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود. اگر بخواهیم سئو را بسیار ساده تعریف کنیم. خواهیم گفت: سئو یعنی اینکه وب‌سایت شما ازنظر گوگل خوب باشد. زمانی که سایت شما ازنظر گوگل خوب باشد. گوگل آن وب‌سایت را در کلمات کلیدی آن کسب‌وکار در رتبه‌های برتر نشان می‌دهد.

 

 فرض کنید شما صاحب یک وب‌سایت فروش گیتار هستید. و سایت شما ازنظر گوگل عالی است. بنابراین زمانی که یک کاربر عبارت خرید گیتار پاپ را جستجو می‌کند. گوگل وب‌سایت شمارا به‌عنوان اولین رتبه نشان می‌دهد. این یعنی فروش حیرت‌انگیز یک سایت شما در محصول گیتار.

 

 سئو یک علم است. برای یادگیری آن نیازمند گذراندن دوره‌هایی هستید. اما با رشد کسب‌وکارهای اینترنتی دانش سئو و بازاریابی اینترنتی دارای چشم‌انداز بسیار روشنی هستند. شما می توانید از طریق یادگیری دانش سئو کسب و کار اینترنتی در منزل را راه اندازی کنید.

 

تولید محتوای متنی

یکی از کارهایی که امروزه در بازار اینترنتی ایران بسیار پر تقاضا است. تولید محتوای متنی است. شرکت‌های زیادی نیازمند افراد تایپیست هستند. اما اگر شما در ترجمه متون انگلیسی مهارت دارید یکی از پرسودترین و پر تقاضاترین کارهای اینترنتی نوشتن مقالات فارسی از زبان انگلیسی است.

 

 وب‌سایت‌های زیادی برای آن‌که محتوای به‌روزی را در وب‌سایت خود قرار دهند. افراد زیادی را به‌صورت دورکاری برای نوشتن مقالات خود استخدام می‌کنند. شما می‌توانید در خانه باشید و در روز مقالاتی را ترجمه کنید و از این طریق کسب و کار اینترنتی در منزل خود را آغاز کنید.

 

 فریلنسری یا آزادکاری

شاید شما درزمینه? انجام پروژه‌هایی مهارت داشته باشید. انجام برخی پروژه‌های دانشگاهی، حسابداری، پروژه برنامه‌نویسی، تدریس دروس کنکور، مشاوره درزمینه? کنکور و یا هر چیز دیگری که بصورت یک پروژه بتوان تعریف کرد. افراد زیادی نیازمند دانش و مهارت شما هستند. شما می‌توانید در وب‌سایتهایی مانند انجام میدم، پونیشا و پارسکدرز ثبت‌نام کنید و پروژه‌هایی ازاین‌دست که برای شما ارسال می‌شود را انجام دهید. و  از این طریق کسب درآمد کنید.

 

صنایع‌دستی به عنوان کسب و کار اینترنتی در منزل

یکی از کارهایی که می‌توانید در خانه انجام دهید. تولید محصولات دستی است. شاید برخی از شما بگویید من هیچ‌گونه هنری در وجود خودم احساس نمی‌کنم! بهتر است قبل از این‌که این برچسب را بر روی خود بزنید، چندین روز در یوتیوب ویدئوهای آموزش تولید صنایع‌دستی‌ مختلف را بررسی کنید.

 

 برخی از آن‌ها باآنکه بسیار زیبا هستند بسیار ساده تولید می‌شود؛ اما پس‌ازاینکه احساس کردید می‌توانید تولید کنید، تولید نکنید! بهتر است در اینستاگرام پیج‌های معروف صنایع دستی را پیدا کنید. بیشترین محصولاتی که تولید می‌شوند و افراد زیادی راجع به آن نظر می‌دهند. را مورد بررسی قرار دهید. و بعد به سراغ آن بروید که نمونه‌هایی را تولید کنید.

 

 می‌توانید برای شروع یک صفحه اینستاگرام طراحی کنید و محصولات خود را در آن بگذارید. می‌توانید از ربات افزایش فالوور برای افزایش فالوورهایتان استفاده کنید. فقط یادتان باشد سرعت ربات را بسیار پایین بیاورید. تا اینستاگرام شمارا بلاک نکند. همچنین می‌توانید محصولات خود را به فروشگاه‌های صنایع‌دستی برده و بازاریابی مستقیم انجام دهید. یا با سایت‌های واسطه‌صنایع دستی وارد همکاری شوید.فروش صنایع دستی به عنوان کسب و کار اینترنتی در منزل

 

 فروش محصولات

 زمانی که در خیابان قدم می‌زنید، مغازه‌های متفاوتی را می‌بینید که اجناس بسیار زیادی دارند. این افراد به‌طورمعمول محصولات را به‌صورت عمده خریداری می‌کنند و با افزایش درصدی روی قیمت خریداری‌شده محصولات را به فروش می‌رسانند.

 

 شما بدون آنکه بخواهید مغازه‌ای تهیه کنید یا درگیر خیلی از مسائل حقوقی در مورد کسب‌وکارهای فیزیکی شوید. می‌توانید یک یا دو محصولی که پرفروش هستند را به‌صورت عمده خریداری کنید و از طریق اینستاگرام یا تلگرام یا یک وب‌سایت محصولات را به فروش برسانید. پیش‌تر از این راجع‌به صنایع‌دستی با شما صحبت کردیم. افراد بسیار زیادی در شهر شما هنرمند بوده و محصولات مختلفی تهیه می‌کنند. می‌توانید در شهر به دنبال این افراد باشید و محصولات بسیار خوبی را برای فروش پیدا کنید.

 

 با افراد صحبت کنید و تقاضای فروش محصول آنها را کنید. در دوره امپراتور سایت ما به‌طورکلی راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی را از صفر تا صد آموزش می‌دهیم اینک چگونه بدون یک خط کدنویسی وب‌سایت طراحی ‌کنید، چگونه برای فروش محصولات درگاه پرداخت بانکی تهیه کنید؟ چگونه و با چه روش‌هایی بازاریابی اینترنتی را انجام دهید؟ می‌توانید از این دوره یا دوره های مشابه برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل استفاده کنید.

 

سخن پایانی

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل با کمترین سرمایه ممکن و حتی بدون سرمایه ممکن است. تنها نیازمند تلاش و مثبت نگری است. ایده ای را شروع کنید و ادامه دهید، ما به شما این اطمینان را می‌دهیم موفق خواهید شد.

 

 

 

منبع: کلیک طلایی